چکیده پروژه مالی بازاریابی و مدیریت

هدف از ارائه این مقاله اشنایی اولیه علاقه مندان بازاریابی و  به اصول وروش های بازاریابی  می باشد.در این مقاله ابتدا در باره تاریخچه بازاریابی در ایران وجهان اورده شده است . وهمچنین  مطالبی در خصوص اهداف واصول بازار یابی و اورده ایم. و به نکات قوت و اشتباهات رایج بازاریابی در ایران وبه مدیریت بازار اشاره شده است.

بازار یابی در کل به معنی پیدا کردن بازار برای یک محصول که به مرحله تولید یا هنوز به مرحله تولید نرسید ه باشد می گویند .در کشور های بزرگ جهان قبل از این که یک کالا به مرحله تولید برسد تولید کنند ها تعدادی مدیر وبازار یاب را استخدام می کنند تا کالا ومحصول تولید شده را به برسانند. و خوشبختانه در ایران اسلامی ما هم همچنین روندی  پیش رو گرفته شده ولی متاسفانه هنوز متخصصان زیادی در این رشته نداریم .البته رشته بازاریابی طی چند سال اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده وتعدادی زیادی از دانشجویان فعال ما در گوشه گوشه کشور عزیزمان شروع به درس خواندن در این رشته شده اند وطی چند سال اخیر از لحاظ بازاریابان حرفه ای در کشورمان مشکلی نخواهیم داشت…

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری .    

 


دانلود پروژه مالی حسابداری بازاریابی ,تولید ,بازار ,پروژه ,مالی ,رشته ,پروژه مالی ,مرحله تولید ,مالی حسابداری ,دانلود پروژه ,بازار یابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای روانشناس مدرسه همه چی موجوده thirdfour ✍ يک روح می نویسد ✍ فیلمیزیون